AllOffice Nordic AB

Vi är ett helsvenskt bolag och en av Sveriges ledande leverantörer av produkter och tjänster för presterande arbetsplatser

Vår historia går tillbaka ända till 1978 när Kontorsvaruhuset startade i Östersund. Idag ingår Kontorsvaruhuset i AllOffice tillsammans med ytterligare ca 50 förvärv. Vi är idag den största privatägda aktören inom branschen. Många av våra medarbetare har varit i branschen i flera decennier och vi har stor kunskap och en gedigen erfarenhet i bagaget.

Vår drivkraft är att skapa en trivsam arbetsmiljö för medarbetare och en bekymmersfri vardag för kunder som då kan fokusera på sina kärnverksamheter – att skapa presterande arbetsplatser.

Verksamheten består av försäljning och distribution av kontors-/företagsrelaterade produkter och tjänster. Försäljningen sker i huvudsak via besökande säljare, butik och webbutik. Distributionen sker främst genom leverans till kund via våra 2 centrallager, en betydande del av leveranserna når även kunderna via våra 29 butiker. En mindre del går med direktleverans från leverantörer till våra kunder. Vi har ingen egen tillverkning utan arbetar med underleverantörer.

Vår mission är att underlätta vardagen för våra kunder och tillsammans arbeta för ökad hållbarhet.

Personlig service, kostnadskontroll, lokal närvaro och förbättrat hållbarhetsarbete samt tillgänglighet i multipla kanaler är några av ledorden för framtiden.

Handla enkelt i butik eller online!

Kundinställningar

/

Följ oss

Nyhetsbrev

Prenumerera på våra nyhetsbrev

Alla rättigheter förbehålls, AllOffice - 2020|Kundsupport 020 - 45 50 50
För närvarande kan leveranstiden bli en dag längre än normalt. Det beror på att vi följer Folkhälsomyndighetens riktlinjer vilket leder till en högre sjukfrånvaro än normalt på våra lager. Vi hoppas ni har förståelse och är det bråttom kontaktar ni vår kundsupport, så kan vi säkert säkerställa en snabb leverans vid behov.